Zoek je een kantoorruimte in Arnhem?

Ben je opzoek naar een professionele kantoorruime in de omgeving van Arnhem? Maar wil je niet elke dag in de file staan? Kies dan voor het kantorenpand De UnieVeste in Duiven. De UnieVeste is een professioneel kantoorpand dat centraal gelegen ligt in Duiven. Het pand ligt op 5 minuten loopafstand van het station en er bevinden zich verschillende supermarkten in de buurt. Wil je meer weten over het aanbod van De UnieVeste, lees hieronder dan verder.

Het aanbod van De UnieVeste

De UnieVeste biedt verschillende kantoorruimtes aan, voor verschillende bedrijfsgroottes. Er is ook een mogelijkheid om klanten te ontvangen in een vergaderruimte. In het pand zijn twee keukens aanwezig die voorzien zijn van een koffiezetapparaat, afwasmachine, magnetron, kookplaat en glazen. Met mooi weer kan er buiten gezeten worden, zo kan je genieten van een kopje koffie of thee. In het UnieVeste pand wordt er bijna elke dag schoon gemaakt, er is een schoonmaakster die van keuken tot aan kantoor schoon maakt. De kantoorruimtes worden gestoffeerd verhuur, hier krijg je ook raambekleding en zonnewering bij. Verder kan je het kantoor inrichten naar eigen smaakt. De UnieVeste is gemakkelijk met de auto bereikbaar. Er zijn genoeg parkeerplekken aanwezig, ook speciale parkeerplekken voor bezoekers. Voor de mensen die met de fiets komen kan de fiets onder een stal gezet worden. Ondernemers hebben de mogelijkheid om 7 dagen per week, 24 uur per dag op kantoor te zitten. Als het pand niet bezet is, bevindt zich er een elektronische inbraakbeveiliging met camerabewaking en brandbeveiliging. Alle kantoren zijn voorzien van uitstekende internetverbinding.

Kantoorruimte huren

Ben jij geïnteresseerd geraakt in een ruimte voor je personeel of voor jezelf? Wil je weten of er kantoorruimte beschikbaar is, neem dan contact op met de UnieVeste. Hij leidt je graag rond en denkt met je mee! JEn wie weet ontvang jij je klanten op een professioneel en perfect pand in de omgeving van Arnhem.

Bijzondere werkomgevingen? Lees deze blog

Op zoek naar een bijzondere evenementenlocatie? Wij van C-Bèta bieden naast unieke evenementenlocatie ook bijzondere werkplekken in omgeving van Amsterdam aan. Een toplocatie in de Valley op Schiphol Trade Park. Onze locatie is een voorbeeld van circulair denken. Het is de ideale plek voor iedereen die iets wil met circulaire economie. 

Evenementen

Wij zijn uniek in veel opzichten. Onze prachtige is omgetoverd tot unieke evenementenlocatie met uitsluitend circulaire materialen in Hoofddorp. Hierdoor hoeft u niet langer te kiezen tussen inspirerend en duurzaam. Uw gasten worden ontvangen in een van de mooiste en uniekste evenementenlocatie in Hoofddorp. Bij ons speelt circulair een belangrijke rol. Onze ruimtes inspireren jouw gasten in een prachtige omgeving. Wat je ook in gedachte hebt, het kan bij C-Bèta! Of je nu op zoek bent naar kleine of grote ruimtes. Bij ons kan iedereen terecht. Zo hebben wij in totaal plek voor 200 gasten. Komt u maar met een kleine groep? Ook hier bieden wij verschillende opties voor aan. Bij ons bent u aan het juiste adres. Meer informatie over de ruimtes? Neem dan contact op met een van onze medewerkers. En samen bieden we de oplossing die bij u past.

evenementenlocaties in de omgeving van Amsterdam

Personeel heeft tegenwoordig alleen een goede kop koffie, een werkende laptop en een snelle internetverbinding nodig. Voor een snelle internetverbinding, unieke locatie en kop koffie zorgen wij. Dit moet het creatieve brein van de medewerkers positief beïnvloeden. Want iemand die werkt in elke dag dezelfde werkomgeving werkt niet bevorderd. Doorbreek dit en kom werken op een bijzondere werklocatie in de buurt van Amsterdam. Wij van C-Bèta bieden werkplekken aan die zorgen voor inspiratie en frisse ideeën. Dit geeft u of uw persoon net dat beetje extra inspiratie die ze nodig hebben. Naast het feit dat u werkt in een unieke omgeving. Is dit ook een plek waar ondernemers elkaar tegenkomen en ideeën kunnen uitwisselen in de omgeving van Amsterdam. Deze circulaire werkplek biedt de faciliteiten om goed te werken en geïnspireerd te raken door de omgeving. Het uitgangspunt van C-Bèta is daarom ook om bijna geen gebruik te maken van nieuwe grondstoffen. Dit is waar wij voor staan. U gaat werken in  één van de meest speciale werkplek in Nederland, hier speelt circulair een belangrijke rol speelt. Op zoek naar een of meerdere werkplekken in de omgeving van Amsterdam? Neem dan contact met ons op. Samen bekijken we de mogelijkheden.

Flexibele en bijzondere werkplekken in Hoofddorp

‘Het nieuwe werken’ faciliteert een mobiele levensstijl. Bij C-Bèta verlengen we de levensduur van producten zodat deze ideale werkplek een inspiratiebron is voor iedereen die iets wil met de circulaire economie. Van ondernemers tot overheden, investeerders, onderzoekers en adviseurs. Een flexibele werkplek bij C-Bèta is de perfecte locatie om jouw ambities naar een hoger niveau te tillen. De one-of-a-kind werkplekken zijn voorzien van verschillende faciliteiten. Zo kun je, als je bij C-Bèta komt werken op jouw ideale werkplek, gebruik maken van de handige community app. Hier kun je gemakkelijk informatie uitwisselen met andere deelnemers in de community of bijvoorbeeld een ruimte reserveren. Of u nu op zoek bent naar een werkplekken of plek voor een evenement Bij C-Bèta heeft u veel mogelijkheden. Wij hebben diverse werkplekken in Amsterdam en evenementenlocatie in Amsterdam aan. Neem vrijblijvend contact met ons op.

https://c-beta.nl/

Wat doet een boekhouder eigenlijk? U leest het in deze blog

Bent u onnodig veel tijd kwijt aan het bijhouden van alle administratie? Administratie uitbesteden is wellicht een grote voor u. Toch zitten er erg veel voordelen aan uw loonadministratie uitbesteden en salarisadministratie uitbesteden. Op zoek naar salarisadministratie in Valkenswaard of administratiekantoor in Valkenswaard? U leest het in deze blog.

Waar moet u op letten?

Waar moet u op letten bij het uitbesteden van uw boekhouding en administratie? Het is belangrijk dat u zelf het overzicht en de feeling houdt met het bedrijf, zodat u weet hoe alles loopt en waarom dat zo is. Weten wat er speelt en hoe baten en kosten zich tot elkaar verhouden is erg belangrijk. Alert blijven is één van de meest belangrijke punten. Zo blijft u altijd aan het roer staan van uw eigen bedrijf. Spreek daarnaast ook altijd uw verwachtingen uit wanneer u uw administratie uitbesteed. Welke taken moeten worden uitgevoerd? Hoe en wanneer wilt u dit geregeld hebben? Hoe wilt u dat de facturen eruitzien? Dit zijn allemaal zaken waar over nagedacht moet worden om alles vlekkeloos te laten verlopen. Besteed uw administratie uit, maar blijf alert. Zo heeft u het meeste baat bij het uitbesteden van uw administratie.

Verschillende soorten administratie

U bent hoogstwaarschijnlijk geen ondernemer geworden om uren per maand te besteden aan een saai Excel-bestand, toch? Een boekhouder of administratiekantoor weet beter aan welke wettelijke eisen uw administratie moet voldoen. Zij zijn vaak net wat beter op de hoogte van regelgeving. Er zijn verschillende soorten administratie die u kunt uitbesteden. Denk bijvoorbeeld aan de salarisadministratie, loonadministratie, maar ook belastingaangiften of het opmaken van facturen. Wilt u zeker zijn dat uw administratie goed verloopt? Dan kunt u deze het beste uitbesteden. Zo heeft u zelf geen rompslomp meer en kunt u zich bezig houden met andere belangrijke dingen binnen uw bedrijf.

Administratieve dienstverlening ZZP en MKB

Er zijn tal van bedrijven voor het uitbesteden van uw administratie. Sommige bedrijven zijn goed in de administratie van ZZP’ers, terwijl andere bedrijven beter zijn in de administratie van een MKB. Wanneer u uw administratie wilt uitbesteden, kijk dan goed naar wat voor bedrijf u kiest. Een boekhouder voor ZZP’ers heeft waarschijnlijk niet de capaciteit voor de administratie van een MKB. Kijk ook goed naar wat voor taken zij uitvoeren en of u al uw administratieve zaken kunt uitbesteden. Ook de ervaring van het bedrijf zegt veel. Een bedrijf dat taken uitvoert voor soortgelijke bedrijven weet het reilen en zeilen van deze bedrijven. Zo kan het kantoor jouw administratie gemakkelijker oppakken.

Op zoek naar een boekhouder in Valkenswaard? Of een administratiekantoor in Veldhoven? Dan bent u bij AD-Vi aan het juiste adres. 

https://www.advi.nl

Linnen gordijnen bestellen? Lees dan onze blog voor inspiratie

Bent u op zoek naar linnen gordijnen? Dit zijn de mogelijkheden

Met Linnen gordijnen brengt u sfeer aan in elke ruimte. Bij Linnengordijnenshop kunt u gratis uw linnen gordijnen bestellen. Wist u ook onze linnen gordijnen op maakt gemaakt worden? Nieuwsgierig geworden naar ons? Lees dan deze blog. 

Een verscheidenheid aan kleuren linnen gordijnen

Bent u op zoek naar iets wat altijd kan en dat makkelijk te combineren is met andere kleuren? Kies dan voor de populaire kleur peper & zout.

Linnen gordijnen, linnenlook en transparant: bekijk direct!

U heeft de keuze uit meerdere soorten gordijnen. Naast onze linnen gordijnen kunt u namelijk ook gaan voor linnenlook of transparante gordijnen. De verschillende materialen hebben ook verschillende eigenschappen; linnen heeft een grove structuur en zorgt voor een luxe uitstraling.

Linnen: een mooi natuurproduct

Linnen is een mooi natuurproduct dat wordt gemaakt van de vezels van de vlasplant. Vlas groeide een hele lange tijd in Nederland, maar met de opkomst van katoen en synthetische stoffen wordt het product in Nederland steeds minder gemaakt.

Linnen gordijnen zijn niet voor niets zo populair. De mogelijkheden zijn eindeloos en u bent verzekerd van een sfeervolle toevoeging op uw interieur. Linnen gordijnen maken het helemaal af. Bij Linnengordijnen bestelt u de gordijnen makkelijk en snel via onze webshop. Al onze gordijnen worden gratis gevoerd en op maat gemaakt. Ook kunt u bij ons terecht voor gratis advies. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Of wilt u meer weten over onze inmeet- en montageservice? Neem dan vooral contact met ons op.

https://www.freediscovery.nl/

Hofkens HIG is werkzaam in Tilburg en Den Bosch

Zoekt u naar een schoonmaakbedrijf die alles onder één dak heeft? Hofkens HIG voert al uw schoonmaakwerk uit. Zo heeft u geen zorgen meer over uw bedrijfsruimte of kantoorpand. In dit artikel leggen we u alles uit waarom het hebben van een schoonmaakbedrijf superfijn is. 

Schoonmaakprogramma op maat voor u

Zoekt u schoonmaakbedrijf in Tilburg of een schoonmaakbedrijf in Den Bosch? Wij bieden een uitgebreid dienstenpakket aan. Wij voeren schoonmaakwerkzaamheden uit voor allerlei bedrijven door het hele land. Wij kijken wat voor u belangrijk is en kijken we samen hoe we aan deze wensen kunnen voldoen. Wilt u gebruik maken van dagelijkse schoonmaak of periodieke schoonmaak? Dit is alle twee mogelijk bij ons. Ook kunt u bij ons terecht voor een complete onderhoudsstops. Wij ontzorgen u graag op het gebied van schoonmaken. Bent u op zoek naar een betrouwbaar schoonmaakbedrijf? Dan is Hofkens HIG de geschikte partij voor u.

Hofkens HIG: reguliere schoonmaak diensten

Bij ons is reguliere schoonmaak heel erg belangrijk. Een opgeruimd pand of een schone bedrijfsruimte is het visitekaartje van uw bedrijf. Bij ons kunt u terecht voor vele verschillende schoonmaakwerkzaamheden. Wij bieden een uitgebreiden pakket aan. Of u nu op zoek bent naar een  schoonmaakbedrijf in Den Bosch of een  schoonmaakbedrijf in Tilburg, wij neem graag alles uit handen.

De verschillende diensten van Hofkens HIG

Met ons heeft schoonmaakwerk onder één dak zitten. Ons personeel is zowel inzet bij als schoonmaak in Tilburg als schoonmaak in Den Bosch. Wij bieden Hverschillende dienstenpakket aan. Wij passen onze dienstenpakket af op uw wensen en behoeftes. Zo heeft u altijd een pakket wat bij uw bedrijf past.  

Met ons heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Wij zijn niet alleen een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Wilt u nog meer informatie over al onze diensten? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

https://hofkenshig.nl/